ضایعات پلی کربنات آسیابی

پلی کربنات آسیابی در موارد بسیاری از صنعت پلاستیک استفاده می شود، زیرا که مقرون به صرفه است و بسیار مقاوم و سازگار با انواع برنامه های کاربردی است . همچنین برای لنزهای عینک و در صنایع خودرو سازی و هوافضا استفاده می شود. علاوه بر این، به طور کلی آن جزء تولید DVD ها و الکترونیک است.

تولید کنندگان با اکسترود کردن آن  به اشکال پیچیده، راهی برای افزایش قدرت مواد و افزایش ویژگی های حرارتی پیدا کرده اند. این موضوع سبب می شود که ورق آن یک جایگزین ارزان اما به همان اندازه مفید بجای شیشه باشد.این ماده استفاده عمده ای در صنعت قالب سازی دارد که دلیل آن مقاومت پلی کربنات در برابر تغییرات حرارتی می باشد.

از آن در سقف های پلی کربنات بدلیل مقاوم بودن آنها در برابر عوامل مختتلفی همچون زلزله ، طوفان و ضربه استفاده بسیاری می شود.

انواع پلی کربنات آسیابی

تنوع گونه های تجاری آن در سال های اخیر افزایش زیادی یافته است. دو گزینه مهم انتخاب انواع و گونه های پلی کربنات آسیابی ، کاربرد محصول و فرایند شکل دهی این پلاستیک به شمار می آید. انواع متعدد موجود در بازار عبارتند از هموپلیمر، آلیاژ، تقویت شده و بهبود یافته با افزودنی های ویژه. هموپلیمر های این ماده در ساخت فیلم، ورق و قطعه مورد استفاده قرار می گیرد.

پلی کربنات آسیابی بهبود یافته و پایدار شده کاملا در برابر شعله  و مقابل ترک های ناشی از تنش های محیطی مقاوم شده اند و در انواع  الیاف شیشه که با در صد های وزنی ۲۰ % و ۳۰ % کاربرد فراوانی دارد و از آن ها قطعات محکمی ساخته می شود مورد استفاده قرار می گیرند.

مقاومت در برابر ضربه و خراشپلی کربنات آسیابی

مقاومت ضربه‌ای ۲۵۰ برابر شیشه هم ضخامت با آن می‌باشد. انواع ورقهای پلی کربنات در برابر خش و خراش در شرایط بسیار سخت آزمون، مقاومتی نزدیک به شیشه از خود نشان می‌دهد.

سبد خرید